ریموت دزدگیر پارادوکس REM2

دسته بندی: قیمت دزدگیر اماکن / دزدگیر پارادوکس / ریموت کنترل پارادوکس
ویژگی های کالا
نوع سیستم:
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

ریموت کنترل REM2 پارادوکس با طراحی ضد آب ، فشرده با نور پشت دکمه ها زیبا و بسیار کاربردی محصول شرکت پارادوکس کانادا می باشد. این ریموت کنترل پارادوکس قابلیت نمایش آخرین وضعیت سیستم را داراست. پشتیبانی از وضعیت StayD (ورژن ۲.۰ و بالاتر) ، امکان اطلاع از وضعیت سیستم در هر زمان از طریق دکمه Status (وضعیت) ، انجام ۶ فعالیت مختلف توسط هر ریموت کنترل ، و دارای فرستنده و گیرنده داخلی (433MHz یا 868MHz) می باشد. REM2 دارای حافظه وضعیت سیستم می باشد یعنی دستگاه REM2 آخرین وضعیت دریافت شده از کنترل پنل را در حافظه ثبت مینماید. با لحظه به لحظه فشردن دکمه اطلاعات، آخرین وضعیت سیستم نمایش داده خواهد شد (حتی هنگامی که خارج از محدوده باشد). این حافظه برای تایید آخرین فعالیتی که روی سیستم به هنگام دوری شما از سیستم انجام شده، استفاده می شود. از دیگر ویژگی های این ریموت پارادوکس می توان به نمایش تصویری از وضعیت سیستم و همچنین ارائه بازخورد صوتی آن اشاره نمود.

 

مشخصات فنی ریموت دزدگیر پارادوکس REM2

ریموت دزدگیر پارادوکس REM2

ریموت کنترل دزدگیر پارادوکس REM2

پشتیبانی از وضعیت StayD ورژن 2.0 و بالاتر

دارای حافظه وضعیت سیستم: دستگاه REM2 آخرین وضعیت دریافت شده از کنترل پنل را در حافظه ثبت مینماید. با لحظه به لحظه فشردن دکمه اطلاعات، آخرین وضعیت سیستم نمایش داده خواهد شد (حتی هنگامی که خارج از محدوده باشد). این حافظه برای تایید آخرین فعالیتی که روی سیستم به هنگام دوری شما از سیستم انجام شده، استفاده میشود.

دارای فرستنده و گیرنده داخلی (433MHz یا 868MHz)

نمایش تصویری از وضعیت سیستم و همچنین ارائه بازخورد صوتی

امکان اطلاع از وضعیت سیستم در هر زمان از طریق دکمهStatusوضعیت

انجام 6 فعالیت مختلف توسط هر ریموت کنترل

طراحی جمع و جور و ضد آب به همراه دکمه هایی با نورپس زمینه

 

 قیمت و خرید ریموت دزدگیر پارادوکس REM2

برای دریافت قیمت و خرید  محصولات  دزدگیر پارادوکس با بهترین قیمت، 4 سال گارانتی ، 10 سال خدمات پس از فروش ،  دریافت مشاوره فنی شرکت آموت  نماینده پارادوکس کانادا  در ایران  در خدمت شماست .

نوع سیستم:
امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر