کیپد دزدگیر پارادوکس +K641 با صفحه نمایش LCD

دسته بندی: قیمت دزدگیر اماکن / دزدگیر پارادوکس / کیپد پارادوکس
ویژگی های کالا
نوع سیستم:
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

کیپد K641 دزدگیر پارادوکس با صفحه نمایش LCD با قابلیت پشتیبانی‌ از حالت StayD و صفحه نمایش آبی رنگ 32 کاراکتری با امکان لیبل گذاری نام زون ها را به همراه دارد.

کیپد K641+ دزدگیر پارادوکس با صفحه نمایش LCD با قابلیت پشتیبانی‌ از حالت StayD و صفحه نمایش آبی رنگ 32 کاراکتری با امکان لیبل گذاری نام زون ها را به همراه دارد.

نمایش زمان وقوع آلارم (Real time) و زون مربوطه تا زمان غیرمسلح شدن از مزیت های این صفحه کلید پارادوکس بحساب می آید. برنامه ریزی آسان براساس منو برای نصاب و کاربر از قابلیت های ویژه این کیپد پارادوکس محسوب می شود. تنظیمات نور پس زمینه ، کنتراست و سرعت حرکت نوشته ها و همچنین سازگاری با کنترل پنل های EVO از دیگر قابلیت های کیپد K641 به حساب می آید. در اصل می توان گفت : پشتیبانی از DGP-848, EVO96, EVO48 و EVO192 . کیپد K641 پارادوکس دارای یک زون آدرس پذیر و یک خروجی قابل برنامه ریزی PGM می باشد.

قابلیت ارتقا فریمور In-Field از طریق CONV4USB این کیپد پارادوکس زبانزد می باشد.  قابلیت اختصاص به یک یا چند پارتیشن ، دارای یک زون آدرس پذیر و یک خروجی PGM ، قابلیت تنظیم زون های صدادار Chime Zones به صورت مستقل ، قابلیت نمایش زمان رد دو فرمت زمانی 12 یا 24 ساعته ، قابلیت تنظیم نور زمینه، کونتراست و سرعت حرکت از سایر ویژگی های کیپد K641+ دزدگیر پارادوکس به حساب می آید. این کیپد پارادوکس دارای 14 دکمه عملیاتی تک لمسی One-Touch و همچنین دارای سه آلارم پانیک قابل فعال سازی روی کیپد نیز می باشد.

 

مشخصات کیپد دزدگیر پارادوکس +K641 

کیپد دزدگیر پارادوکس +K641 با صفحه نمایش LCD

• پشتیبانی‌ از حالت StayD

• صفحه نمایش آبی رنگ 32 کاراکتری با امکان لیبل گذاری نام زون ها

• نمایش زمان وقوع آلارم و زون مربوطه

• برنامه ریزی آسان بر اساس منو برای نصاب و کاربر

• تنظیمات نور پس زمینه ، کنتراست و سرعت حرکت نوشته ها

• دارای یک زون آدرس پذیر و یک خروجی قابل برنامه ریزی PGM

• سازگار با کنترل پنل های EVO

 

 قیمت و خرید کیپد دزدگیر پارادوکس +K641

برای دریافت قیمت و خرید  محصولات دزدگیر پارادوکس کانادا  با بهترین قیمت، 4 سال گارانتی ، 10 سال خدمات پس از فروش  ،  دریافت مشاوره فنی شرکت آموت نمایندگی پارادوکس کانادا  در ایران  در خدمت شماست .

نوع سیستم:
امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر