رک HPA ایستاده 17 یونیت

دسته بندی: تجهیزات زیر ساخت شبکه / رک شبکه
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

رک HPA ایستاده 17 یونیت

رک HPA ایستاده 17 یونیت عمق 80 از سری رک های شبکه شرکت ایرانی اچ پی آسیا می‌باشد.این شرکت یکی از تولید کنندگان بزرگ رک شبکه و متعلقات رک است. رک های ایستاده . شرکت HPA در شش رده 17 الی 47 یونیت و با عمق های 60 و 80 و 100 تولید می‌شوند. رک ایستاده 17 یونیت عمق 80 ، رک HPAسایز کوچک بوده و برای شبکه های کوچک گزینه‌ی مناسبی است.

 

مشخصات

این رک دارای یک درب جلویی فریم دار با فریم های فلزی است که از شیشه های نشکن و ضد خش سکوریت ساخته شده‌اند و یک قفل ریتالی. همچنین دارای یک درب پشتی قفل دار و دو پنل جانبی است که از بغل باز می شوند و همگی دارای قفل سوییچی می باشند. بنابر این از هر 4 طرف امکان دسترسی به تجهیزات شبکه نصب شده در رک وجود دارد.

این رک دارای یک فن می‌باشد. این فن به صورت پیش فرض بر روی این رک نصب شده است اما در صورت نیاز می توان با افزودن یونیت فن بر روی سقف به تعداد آنها افزود. این رک همچنین دارای یک دریچه به ابعاد 30×30 سانتیمتر (علاوه بر دریچه ورود کابل) در کف رک است که امکان استفاده چند منظوره برای عبور کابل های بیشتر، نصب فیلتر یا نصب یونیت فن (جهت تهویه بیشتر) را فراهم می کند. علاوه بر این قابلیت‌ها، درب های جلو و عقب آن مشبک هستند تا خنک سازی رک بهتر انجام گیرد.

 

ویژگی‌های رک HPA ایستاده 17 یونیت

این رک دارای قابلیت‌های مختلفی‌ست، از جمله : دارای رنگ مشکی الکترواستاتیک ثابت و ضد خش، دارای نشانگر ارتفاع جهت نصب آسان تجهیزات بر روی آداپتوراها، دارای 4 عدد چرخ قفل دار دوبل جهت جابجایی و چرخش، قابلیت نصب پایه قابل تنظیم، به همراه 20 ست کامل پیچ و مهره، دارای داکت نگهدارنده کابل (در رک های عمق 100 سانتی متر) و امکان ورود کابل از سقف و کف رک.

 

امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر