کیپد K32LX دزدگیر پارادکس

دسته بندی: قیمت دزدگیر اماکن / دزدگیر پارادوکس / کیپد پارادوکس
ویژگی های کالا
نوع سیستم:
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

کیپد K32LX با صفحه نمایش LCD می باشد که 32 کاراکتری است و امکان لیبل گذاری نام زون ها را نیز به همراه دارد. در نسل (Digiplex )EVO دزدگیر پارادوکس (Paradox) کانادا کی پدهای زیر قابلیت نصب و راه اندازی را دارد:

کیپد K32LX با صفحه نمایش LCD می باشد که 32 کاراکتری است و امکان لیبل گذاری نام زون ها را نیز به همراه دارد. نمایش زمان وقوع آلارم و زون مربوطه توسط این کیپد پارادوکس به آسانی صورت می گیرد. برنامه ریزی آسان براساس منو برای نصاب و کاربر از قابلیت های این کیپد پارادوکس می باشد. پشتیبانی از حالت StayD از دیگر قابلیت های کیپد K32LX می باشد.

کیپد K32LX دارای فرستنده و گیرنده بی سیم با فرکانس 433 یا 868 مگاهرتزی می باشد. همچنین قابلیت اتصال ریموت و تجهیزات بی سیم به کنترل پنل های سری SP را به همراه دارد. نرم افزار این کی پد می تواند با استفاده از WinLoad و USB به روز رسانی گردد. صفحه کلید این کی پد از نوع ای سی دی است. می توان زون های صدا دار را نیز به طور مستقل تنظیم کرد. همچنین امکان اتصال به باس توسعه چهار سیمه نیز وجود دارد. این کی پد دارای یک خروجی PGM است که به دنبال قرار گیری در شرایط armed (آماده برای کار) ایجاد می گردد. این محصول دارای 8 دکمه عملیاتی تک لمسی و 3 هشدار است.

 

مشخصات فنی کیپد K32LX دزدگیر پارادوکس 

• دارای فرستنده و گیرنده بی سیم با فرکانس 433 یا 868 مگاهرتزی

• قابلیت اتصال ریموت و تجهیزات بی سیم به کنترل پنل های سری SP

• پشتیبانی‌ از حالت StayD

• صفحه نمایش 32 کاراکتری با امکان لیبل گذاری نام زون ها

• برنامه ریزی آسان بر اساس منو برای نصاب و کاربر

• نمایش زمان وقوع آلارم و زون مربوطه

 

 قیمت و خرید کیپد K32LX دزدگیر پارادوکس 

برای دریافت قیمت و خرید  محصولات دزدگیر پارادوکس کانادا  با بهترین قیمت، 4 سال گارانتی ، 10 سال خدمات پس از فروش  ،  دریافت مشاوره فنی شرکت آموت نمایندگی پارادوکس کانادا  در ایران  در خدمت شماست .

 

آموت

 

نوع سیستم:
امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر