دوربین کنفرانسی Full HD

دسته بندی: قیمت سیستم کنفرانس
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

دوربین کنفرانسی مجموعه کاملی از تجهیزات صوتی برای کمک به شرکت کنندگان در یک کنفرانس برای برقراری ارتباط راحت است، به طوری که با دوربین مناسب ویدئو کنفرانس همه شرکت کنندگان در کنفرانس بتوانند به وضوح "شنیده" و "صحبت کنند". قابل توجه ترین دستگاه در یک سیستم کنفرانس، میکروفون است، بنابراین اکثر مردم یک دوربین کنفرانسی را "سیستم میکروفون کنفرانس" می نامند.

اما آیا دوربین ویدئو کنفرانس برای یک جلسه اجباری است؟

 

چرا به دوربین کنفرانسی نیاز دارید؟

در چه سناریوهایی به دوربین کنفرانس نیاز دارید؟

در واقع، جلسات رایج ترین سناریو برای ارتباط فرد به فرد است. همه سناریوها به دوربین ویدئو کنفرانس نیاز ندارند.

با این حال، تصور کنید که در یک جلسه با بیش از 10 کارشناس، دور یک میز بزرگ بنشینند و درباره یک موضوع شهرداری بحث کنند. همچنین، نزدیک به 100 مخاطب عمومی برای رسیدگی به این مسائل حضور دارند. در این سناریو، استفاده از یک میکروفون بی سیم برای ارتباط بین 10 کارشناس غیر عملی است. به احتمال زیاد باعث آشفتگی جلسه می شود. این نوع سناریو جایی است که سیستم میکروفون کنفرانس مورد نیاز است.

 

کاربردهای سیستم میکروفون کنفرانس عبارتند از:

شوراهای شهرداری و سازمان های دولتی

سخنرانی و سمینارهای آموزشی

رویدادهای کنوانسیون بین المللی

میزگرد

مراکز مطبوعاتی

اتاق های هیئت مدیره

ویژگی مشترک برنامه های کاربردی فوق این است که چندین شرکت کننده به بحث برای مسائل اصلی می پیوندند. معمولاً دو نقش مهم وجود دارد:

رئيس: رياست جلسه. یک رئیس می تواند سخنران را شناسایی کند، محدودیت زمانی سخنرانی را یادآوری کند و رأی گیری انجام دهد (معمولاً 1 رئیس، در برخی شرایط خاص، به یک نایب رئیس نیاز است.)

نماینده: بسیاری از نمایندگان یا نمایندگانی که در بحث شرکت می کنند و در جلسه صحبت می کنند.

در این سناریوهای کنفرانس، اگر یک سیستم میکروفون کنفرانس راه اندازی شود، هر شرکت کننده می تواند از یک میکروفون شخصی یا یک میکروفون رومیزی استفاده کند. به این ترتیب، آنها می توانند به آرامی با سایر شرکت کنندگان صحبت و بحث کنند و به وضوح به صحبت های دیگران گوش دهند. رئیس معمولاً دارای یک واحد ویژه است که ممکن است عملکردهای مختلفی مانند کنترل صدا، کنترل بی صدا، شناسایی بلندگو، کنترل زمان صحبت، کنترل توالی صحبت یا عملکردهای رأی گیری داشته باشد.

 

مزایای استفاده از سیستم کنفرانس چیست؟

هنگامی که یک اتاق کنفرانس با سیستم میکروفون کنفرانس راه اندازی می شود، می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

صرفه جویی در زمان جلسه: وقتی همه یک میکروفون شخصی روی میز دارند، قطعا از اتلاف وقت غیر ضروری برای انتقال میکروفون جلوگیری می کند. در همان زمان، هنگامی که میکروفون فعال می شود، نور میکروفون روشن می شود، بنابراین می توانید به وضوح متوجه شوید که چه کسی صحبت می کند و در زمان برای شناسایی اسپیکر صرفه جویی می شود. در طول جلسه، 1 دقیقه صرفه جویی در وقت صرفه جویی قابل توجهی برای همه است.

بهینه‌سازی جریان جلسه: سیستم میکروفون کنفرانس دارای عملکردهایی مانند بی‌صدا کردن، تنظیم صدا، کنترل زمان صحبت و رای‌گیری است که به رئیس اجازه می‌دهد کنفرانس را با دقت کنترل کند، سخنرانان را شناسایی کند و جلسه را به آرامی ادامه دهد.

بزرگ کردن تعامل: سیستم میکروفون کنفرانس به شرکت کنندگان کمک می کند تا به راحتی در بحث شرکت کنند. در عین حال، استفاده از آمپلی فایرها، بلندگوها و سایر تجهیزات به مخاطبان بیشتری اجازه می دهد تا به محتوای کنفرانس توجه کنند یا درگیر آن شوند. این در جلسات شهرداری بسیار مهم است.

ادغام ترجمه همزمان: در کنفرانس های بین المللی، سخنرانی چند زبانه و ترجمه همزمان ضروری است. سیستم میکروفون کنفرانس را می توان با تجهیزات تفسیر سنکرون ادغام کرد که سیگنال ها را مستقیماً برای ترجمه بدون وقفه به مترجم ارسال می کند.

زیبایی شناسی: موقعیت هر شرکت کننده دارای یک میکروفون حرفه ای یقه غاز یا رومیزی است که کل جلسه را حرفه ای می کند و اهمیت موضوعات جلسه را نشان می دهد و تعهد سخنران را بیان می کند.

به طور کلی، هدف نهایی سیستم میکروفون کنفرانس افزایش کارایی کنفرانس به محدوده بزرگتر و اعمال نفوذ بیشتر است.

 

یک سیستم کنفرانس کامل شامل چه تجهیزاتی است؟

در زیر لیست تجهیزات و عملکردهای اصلی یک سیستم کنفرانس کامل آمده است:

1. واحد رئیس: رئیس می تواند سخنرانان را شناسایی کند، زمان سخنرانی را به آنها یادآوری کند و رأی گیری را سازماندهی کند. بنابراین، رئیس دارای یک میکروفون مخصوص به نام «واحد رئیس» است که عملکردهای بیشتری مانند قطع صدا و تغییر ترتیب بحث دارد. این کارکردها می تواند به برگزاری یکنواخت جلسه کمک کند و باعث شود شرکت کنندگان بیشتر روی بحث تمرکز کنند.

2. واحد نمایندگی: واحد نماینده معمولا دارای یک دکمه گفتار یک کلیدی است که با فعال شدن آن با یک سیگنال نوری مشخص می شود. برخی از واحدهای نمایندگی ممکن است عملکردهایی مانند کنترل صدا یا دکمه های رای گیری داشته باشند.

3. واحد کنترل مرکزی (CCU): این دستگاه می تواند تمام واحدهای میکروفون از جمله واحد رئیس و واحدهای نمایندگی را کنترل کند. این ورودی صدای میکروفون، انتقال سیگنال صوتی، تنظیمات حالت بی‌صدا و ترتیب گفتار، عملکردهای پیشرفته رای‌گیری، و غیره را یکپارچه می‌کند. همچنین تعیین می‌کند که چند واحد رئیس و نماینده می‌توانند جای بگیرند. این هسته یا مغز یک سیستم میکروفون کنفرانس است (در مورد سیستم کنفرانس BXB بیشتر بدانید.)

 

3 جزء فوق تجهیزات اساسی یک سیستم میکروفون کنفرانس هستند. با توجه به سناریوهای مختلف جلسات، برخی از دستگاه های جانبی به سیستم کنفرانس اضافه می شوند، مانند

بلندگوی بلندتر

تقویت کننده توان

تجهیزات ترجمه همزمان

ضبط، سیستم ضبط سخنرانی، کنفرانس ویدئویی، پردازشگر رسانه جریان و غیره.

نرم افزار کنترل گرافیکی

 

منبع

آموت

قیمت سیستم کنفرانس

امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر