کابل نسوز cavicel SR114H

دسته بندی: تجهیزات زیر ساخت شبکه / کابل شبکه / کابل نسوز ضد حریق
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

شرکت کابل کویسل

کابل کویسل ساخت شرکت گابل سازی کویسل می باشد. این شرکت در ایتالیا می باشد و از سال 1950 میلادی فعالیت خود را در زمینه کابل سازی شروع کرده و از سال 1975 با تلاش و افزایش کیفیت محصول در صنعت کابل های با کیفیت جایگاه مناسبی را در صنعت خود اکتساب کرده است.

شرکت کویسل با استفاده از تحقیقات تخصصی با افراد متخصص، تقویت تکنولوژی و فناوری، توجه به نیازهای بازار و کیفیت محصول برای جلب رضایت مشتری بیش از صد هزار مدل کابل را تولید و در کشورهای مختلف توزیع کرده است.

شرکت کویسل مجهز به آزمایشگاه هایی با کارشناسان متخصص می باشد تا در این آزمایشگاه مقاومت کابل حریق در برابر حریق و آب،ضربات مکانیکی،میزان تراکم دود،میزان گاز متصاعد شده در طول حریق و ... جهت بهبود کیفیت کابل ضد حریق مورد آزمایش قرار گیرد.

 

ویژگی و مزایای کابل ضد حریق کویسل

کابل ضد حریق کویسل به عنوان کابل تخصصی یکی از بهترین و معروفترین کابل شرکت cavicel  در ایتالیا می باشد. ازویژگی های بارز کابل ضد حریق کویسل در صورت بروز حریق دود کم و بدون گاز های سمی و کشنده می باشد که موجب امنیت بیشتر سایر تجهیزات اعلام حریق و دعم کمک به اشتعال بیشتر می شود.

کاربرد کابل های ضد حریق کویسل

امروزه با توجه به افزایش آمار حریق در ایران و جهان نصب سیستم اعلام حریق و کابل های ضد حریق در صنایع،کارخانجات،اماکن مسکونی،ادارات،اصناف و ... ضروری  می باشد.

آموت با بیش از 8 سال سابقه در زمینه فروش،پخش و اجرای پروژه های سیستم حفاظتی و امنیتی(پروژه سیستم اعلام سرقت،سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق) و نمایندگی اختصاصی در این صنعت با حضور متخصصان حرفه ای و تیم پشتیبانی، محصولاتی را به مشتریان خود معرفی می کند که خدماتی از قبیل قابلیت اطمینان و کاربری، دارای اینترفیس کاربر، سهولت استفاده و نصب، طراحی خارجی منحصر به فرد، پشتیبانی مستند و محلی سازی و ترجمه مستندات را داشته باشد.فروش کابل نسوز کویسل از خدمات ویزه شرکت فنی مهندسی آموت می باشد.

 

تجهیزات زیرساخت شبکه

کابل شبکه

 

 

امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر

محصولات مشابه