دوربین مداربسته بوش MIC-7502-Z30W

دسته بندی: قیمت دوربین مداربسته / دوربین مداربسته تحت شبکه
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

مشخصات فنی دوربین مداربسته بوش MIC-7502-Z30W

 

دوربین مداربسته PTZ 2MP HDR 30x IP68 1080p50 / 60 HD

دوربین PTZ روز / شب با بزرگنمایی 30 برابر ، تصویربرداری در نور؛

PoE؛ IVA سفید (RAL 9010). پایان شن و ماسه

شماره مدل: Bosch MIC-7502-Z30W

 

مشخصات فنی دوربین مداربسته بوش MIC-7502-Z30W

 

ویژگی های کلیدی دوربین مداربسته بوش مدل MIC-7502-Z30

قدرت استثنایی برای هرگونه کاربرد در فضای باز از جمله نظارت بر ترافیک (پل ها ، تونل ها یا بزرگراه ها) ، محافظت از محیط ، نظارت بر شهر و معدن

داخلی در صورت بروز فعالیت غیرمعمول صحنه ، اپراتورهای هشدار Video Analytics Intelligent

لبه هوشمند با ردیابی هوشمند و شناسایی شی حتی در هنگام حرکت دوربین

فناوری دوربین Starlight با حساسیت به نور کم بسیار عالی (رنگ = ۰.۰۰۷۷ lx) و دامنه دینامیکی بالا (۱۲۰ دسی بل) (برای دیدن جزئیات در مناطق روشن و تاریک به طور همزمان(

روشنگر پرتوی اختیاری و دارای چراغ های چند طیفی تضمین می کند که نور IR (حداکثر ۴۵۰ متر (۱۴۷۶ فوت)) به طور یکنواخت در این قسمت توزیع شود تا از لکه های تیره یا صحنه ای که بیش از حد روشن نیست جلوگیری کند.

 

ویژگی های دوربین مداربسته بوش مدل MIC-7502-Z30

دوربین MIC IP starlight 7000i یک بستر پیشرفته نظارت بر PTZ برای برنامه های مهم برای ماموریت است. با استفاده از فناوری تصویربرداری از نور و حساسیت به نور کم ، دوربین MIC IP starlight 7000i راه حل مناسبی برای نیازهای تصویربرداری قوی و با کیفیت است.

مزیت واقعی دوربین طراحی آن همراه با Intelligent Video Analytics است که به طور خاص برای محیط های پر رفت و آمدتهیه شده است. این دوربین برای محیط های با شرایط نامساعد هوا مانند وزش باد شدید ، باران ، مه ، یخ و برف مناسب است. دوربین در دماهای شدید از -۴۰ درجه سانتیگراد تا ۶۵ درجه سانتیگراد (-۴۰ درجه فارنهایت تا ۱۴۹ درجه فارنهایت) کار می کند. حتی در شرایط شدید و حالات نورپردازی چالش برانگیز ، دوربین تصاویر با کیفیت بالاتر فیلم و داده های مربوطه را که مستقیماً در منبع تفسیر می شوند ، فراهم می کند. فناوری فشرده سازی H.265 ، کاهش نویز هوشمند پویا و مناطق رمزگذار پویا در صرفه جویی در نرخ بیت نقش دارند.

 

جهت دریافت مشاوره فنی و بهترین قیمت دوربین بوش BOSCH شرکت آموت در خدمت شماست .

 

دید در شب:
False
نوع تکنولوژی:
امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر