دوربین مداربسته بوش MIC-7502-Z30G

دسته بندی: قیمت دوربین مداربسته / دوربین مداربسته تحت شبکه
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

مشخصات فنی دوربین مداربسته بوش MIC-7502-Z30G

دوربین مدار بسته گردان Bosch مدل MIC IP starlight 7000i،در جهت ارائه ورژن پیشرفتهتری نسبت به همتایان پیشین خود، در دو طیف رنگی سفید و مشکی، طراحی و روانه بازار شده است.

ساختار بدنه آن به گونهای آهنین و غیر قابل نفود طراحی شده است که بتواند در سختترین شرایط آب و هوایی همانند طوفانهای شدید، برف، باران، مه، رطوبت، غبار نمک و... همانند شرایط عادی به فعالیت خود ادامه دهد. تحت استاندارد IP68 بودن، یعنی دستگاه به طور کامل ضد آب است؛ حتی اگر آن را درون ظرفی پر از آب قرار داده و رها کنید. همچنین این دوربین، تحت پوشش استاندارد IK10 نیز است. کارشناسان برای تست مقاومت این مدل که سازندگانش، آن را بی سابقه و بینظیر توصیف کردهاند، تحت استاندارد ASTM B117 به مدت 2000 ساعت در مقابل اسپری نمک آزمایش نموده و اثری از خوردگی مشاهده نکردند. همچنین تحمل گرمای هوا تا 65+ درجه سانتیگراد و سرمای تا منفی 40 درجه نیز از دیگر نقاط قوت این دوربین مداربسته IP گردان است.

 

ویژگی دوربین مداربسته بوش MIC-7502-Z30G

لنز این دوربین از نوع وریفوکال با فاصله کانونی متغیر از 4.3 تا 129 میلیمتر (واید تا تله واقعی) موتورایز با زوم اپتیکال قدرتمند تا 30 برابر است و علاوه بر نمایش با وضوح تا حد FullHD تا 30 متری، در حدود 1.5 کیلومتر بزرگنمایی دیجیتال را نمایش خواهد داد. میدان دید این دوربین مداربسته شبکه از 2.3 تا 63.7 درجه امکان تغییر دارد و واضحسازی آن هم به صورت دستی امکانپذیر است هم خودکار.

از آنجا که دوربین گردان همان دوربین اسپیددام (PTZ) محسوب میشود، بنابراین در محدوده افقی pan در محور 360 درجه و در محدوده عمودی tilt، هم به صورت بالا و پایین (از 55- تا 90+ درجه) و هم شیبدار (90- تا 90+ درجه) امکان حرکت از طریق کنترل از راه دور را دارد.

در صورتی که پروژکتوری سازگار با مدل، به آن وصل گردد، امکان دید در شب تا شعاع 450 متری با تشخیص سوژهها نیز فرآهم میشود. (پروژکتور گزینهای اختیاری است و در صورت نیاز به صورت جداگانه باید خریداری شود).

از نقاط قوت و جالب توجه این مدل این است که پس از کالیبره شدن و تعریف دادههای لازم، موتور آنالیز دوربین، به صورت خودکار، قابلیت طبقهبندی و تفکیک سوژهها را به صورت شخص ایستاده، ماشین، دوچرخه و حتی کامیون را نیز داراست.

طبق ادعای سازندگان در صورت وجود 0.0077 لوکس نوری در محیط، دوربین میتواند تصاویر محیط را به صورت رنگی ضبط کند؛ این شاخصه جز عملکردهای استثنایی این مدل قلمداد شده است. همچنین گستره داینامیک عریض این محصول (120db)، امکان تنظیم نور و ارائه تصویری با کیفیت و جزئیات کامل را در اختیار کاربر میگذارد.

فرمت فشردهسازی H.265 که در راهنمای خرید انگلیسی، در کنار سایر کدکها قید شده، نسبت به سایرین پیشرفتهتر است و در کنار کاهش نویز هوشمند، امکان ذخیرهسازی طولانیتر با حجم کمتر فایلها را فراهم کرده و به تبع آن مصرف هارد و پهنای باند نیز کاهش مییابد.

منبع تغذیه دوربین مداربسته بوش مدل MIC IP starlight 7000i نیز از طریق آداپتور AC 24V تامین میشود.

نوشتن در باب تکنولوژی بوش معمولا پایان ناپذیر است و نوشتههای فوق صرفا بخشی از قدرت این محصول نظارتی قدرتمند با ظاهر و طراحی رباتگونه را بیان میکند.

جهت دریافت مشاوره فنی و بهترین قیمت دوربین بوش BOSCH فروشگاه آموت در خدمت شماست .

 

دید در شب:
False
نوع تکنولوژی:
امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر