سرور دل Dell PowerEdge 340Tower Server

دسته بندی: تجهیزات زیر ساخت شبکه / سرور شبکه
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

یک سرور دل قدرتمندتر از دسکتاپ معمولی شماست. این یک مکان متمرکز برای ذخیره و سازماندهی اسناد مهم با زیرساخت ایمن است که از طیف کاملی از بارهای کاری و اهداف مدرن پشتیبانی می کند.

 

سرور رک دل

سرورهای رک PowerEdge عملکرد را در گسترده‌ترین طیف برنامه‌ها به حداکثر می‌رسانند و بهینه‌سازی شده‌اند تا سیستم‌های شما را برای کار کردن با هم و مستقل تقویت کنند. همچنین به عنوان گره های آماده vSAN از پیش پیکربندی، آزمایش شده و تایید شده ارائه می شود.

 

سرورهای برج دل

سرورهای برج PowerEdge عملکرد ایده آل، تطبیق پذیری و عملیات بی صدا را برای دفاتر کوچک، بزرگ و راه دور ارائه می دهند. در طیف وسیعی از اندازه‌ها، از برج‌های کوچک گرفته تا پلتفرم‌های دارای قفسه‌بندی موجود است.

 

زیرساخت ماژولار

مجموعه ماژولار PowerEdge به شما این امکان را می دهد که به راحتی زیرساخت های خود را تنظیم، مستقر و مدیریت کنید و در عین حال هزینه های عملیاتی را کاهش دهید. مرکز داده آماده آینده خود را با محاسبات، شبکه و فضای ذخیره سازی به راحتی قابل ارتقا ایجاد کنید.

 

سرورهای مقاوم دل

سرورهای OEM PowerEdge درجه صنعتی برای مقاومت در برابر گرمای شدید، گرد و غبار، شوک و لرزش کف کارخانه، سایت‌های ساختمانی، مراکز فرماندهی سیار و سایر محیط‌های شدید ساخته شده‌اند.

 

Dell Technologies تنها فروشنده سروری است که راه حلی بین نمونه کارها برای یکپارچگی سخت افزار تأیید شده رمزنگاری شده، 1 قفل سیستم پویا، 2 و سفت افزار قوی و محافظت از بوت ارائه می دهد. شرکت دل با تثبیت ریشه اعتماد سیلیکونی تثبیت شده، امنیت را ارائه می کنیم که طراحی را آغاز می کند و در زنجیره تامین و چرخه عمر کامل ادامه می یابد.

با مجموعه OpenManage چرخه عمر کامل فناوری اطلاعات را کنترل و خودکار کنید. بهره وری، قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن سرورهای خود را افزایش دهید و در عین حال عملیات فناوری اطلاعات را کارآمدتر کنید.

امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر