کیستون Cat- 6 Utp Dlink

دسته بندی: سایر برندها
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

 

انواع کیستون شبکه و رابط پورت rj45

کیستون شبکه یا پریز شبکه از کارآمد ترین تجهیزات داخلی شبکهLAN است. در حقیقت گونه ای کانکتور مادگی است که کاربرد آن به منظور ایجاد ارتباط میان کابل شبکه با تجهیزات دیگر از قبیل سوئیچ ها، روترها، سرورها، یا کیس کامپیوتر کاربران نهایی می باشد.

شرکت AMP نخستین کیستون Cat3 را به منظور استعمال در سیستم کابل کشی ساخت یافته خطوط تلفن داخلی مورد کاربری قرارداد. دلیل به کارگیری این قطعه آسانی کاربری آن در شبکه های کامپیوتری می باشد. لازم به ذکر می باشد کلمه کیستون در سال 1995 یعنی6 سال بعد توسط ICCC نام گذاری شد.

می توان کیستونهای شبکه را از چندین نوع نگرش طبقه بندی کرد. گروه اول مختص مکان نصب و کاربرد آن است. برای نصب دال دیوار یا باکس های کف خواب، باکس های توکار گزینه مناسب و برای نصب روی دیوار باکس های روکار، به منظو نصب بر روی ترانکینگ از فیس پلیت های متنوع کمک می گیرند.

همچنین مدل های مختلف پچ پنل نیز استفاده می شوند. چیزی که بسیار اهمیت دارد نصب کیستون به مکان نصب مورد نظر می باشد. اگر این کار به درستی انجام نپذیرد کیستون در جایش واقع نشده و سبب ایجاد مشکل در نصب تجهیزات شبکه خواهد شد.

دسته بندی سوم مربوط به انواع کیستون از لحاظ جنس بدنه آن می باشد. کیستونها به دو گروه فلزی و تمام پی وی سی تقسیم می شوند.زمانی که کابل های شبکه از کنار کابل برق عبور می کند نیاز است تا در سرتاسر شبکه سیستم ارتینگ بصورت صحیح برقرار گردد. در این حالت حتما باید از کیستونهای فلزی استفاده نمود تا سیم ارت کابل شبکه به بدنه فلزی کیستون متصل شده تا مسیر عبور جریانات القایی تا چاه ارت کامل شود.

کیستون 180 درجه Cat6 UTP

کیستون (Keystone) شبکه برای اتصال انواع روتر، مودم، سوییچ و به پچ پنل یا پریزهای روکار استفاده می‌شود. این ماژول در واقع مادگی کابل شبکه است و کاربر می‌تواند از آن برای فراهم آوردن محل نصب سوکت استفاده کند. کیستون ها در 2 رده cat5e و cat6 موجود میباشند.
تمام کیستون ها دارای جدول رنگ میباشد که شما را نسبت به شیوه‌ی صحیح اتصال کابل‌ها به کیستون راهنمایی می کند.
کیستون ها سازگار با انواع پچ پنل،کابل و پریز روکار میباشد.
کیستون در 2 نوع شیلد دار و بدون شیلد و در 2 مدل 90 درجه و180 درجه موجود میباشد.

  • طبقه بندی: 6
  • نوع کیستون: UTP
  • درجه: 180 درجه

 

جهت دریافت مشاوره فنی و بهترین قیمت تجهیزات پسیو شبکه   فروشگاه آموت در خدمت شماست .

امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر