کیستون Nexans Cat6a

دسته بندی: تجهیزات زیر ساخت شبکه / اتصالات شبکه
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

کیستون cat6 یک قطعه کوچک است که رابط بین پریز شبکه و کابل شبکه cat6 و در نهایت کامپیوتر است. معمولا روی تمام کیستون های cat6 جدول رنگ وجود دارد و باید برای اتصال کابل شبکه مطابق با جدول رنگ عمل کرد.

انواع KEYSTONE یا پریز شبکه ، در شبکه های داخلی ( LAN )، مورد استفاده قرار می گیرد و از انواع KEYSTONE جهت برقرای ارتباط بین کابل شبکه و سایر تجهیزات آن مثل ؛ سوئیچ ها، روترها، سرورها و یا کیس کامپیوتر استفاده می شود.

کیستون از چند منظر قابل بررسی و طبقه بندی می باشد:

تقسیم بندی براساس محل نصب و به کارگیری کیستون ، پچ پنل ، باکس روکار جهت نصب روی دیوار ، باکس های توکار جهت نصب داخل دیوار ، باکس های کف خواب ، فیس پلیت جهت نصب روی ترانکینگ

ذکر این نکته ضروری است که در هنگام استفاده از هر یک از انواع KEY STONE ، باید به نوع محل دقت شده و از کیستون مناسب برای آن محل استفاده کنید . اگر نوع کیستون درست انتخاب نشود ، نصب تجهیزات شبکه مختل خواهند شد .

ذکر این نکته ضروری است که در هنگام عبور کابل شبکه از کنار کابل برق ، حتما باید از کیستون های فلزی استفاده نمود تا سیم ارت کابل شبکه به بدنه فلزی کیستون متصل شده و مسیر عبور جریانات القایی تا چاه ارت کامل شود. برروی کیستون یک جدول رنگی که شامل دو ردیف class A و class B می باشد ، وجود دارد . این کابل های رنگی کمک می کنند که اتصال کابل شبکه روی کیستون به راحتی انجام شود .

 

مشخصات کیستون نگزنس N420.666

کیستون Nexans SFTP با کد کالای N420-666 دارای استانداردطبقه بندی Cat 6 با پشتیانی سرعت ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ یعنی یک گیگابیت بر ثانیه . زمانی میتوانیم از این سرعت ، پهنای باند و خاصیت ضد نویز آن استفاده کنیم که تمامی تجهیزات ما از طبقه بندی CAT 6 و نوع SF-UTP, SF-FTP,F-UTP,F-FTP پشتیبانی کند.

 

مزایای کیستون نگزس Cat6a

قیمت مناسب

تاییده تستر فلوک با هد روم بالا

بدنه استیل با قابلیت ضد نویز

قابل نصب بر روی پچ پنل نگزنس

 

جهت دریافت مشاوره فنی و بهترین قیمت تجهیزات پسیو شبکه شرکت آموت در خدمت شماست .

 

امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر