چاه ارت زیر 2 اهم

دسته بندی: تجهیزات زیر ساخت شبکه / سیستم ارت
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

وظیفه چاه ارت متصل کردن هرگونه جریان الکتریکی به زمین است و معمولا این عملکرد بیشتر برای جلوگیری از برق‌گرفتگی افراد صورت می‌گیرد. زمانی که تمام دستگاه‌های برقی صنعتی و خانگی و مخابراتی و … را با سیم اتصال به چاه ارت متصل کنید میتوان گفت که یک سیستم ارتینگ را ایجاد کرده‌اید. هدف از ایجاد این سیستم جلوگیری از نشتی جریان الکتریکی است. دقت کنید که وصل کردن این چاه باید با حساسیت بالایی انجام شود لذا زمانی که به درستی چاه متصل ننمایید میتوان به امری کشنده و خطرناک تبدیل شود.

در واقع سیم‌های ارت و نول بی‌برق می‌باشند و بسیار شبیه به هم هستند اما در نوع عملکرد آنها تفاوت‌هایی وجود دارد به عبارت دیگر میتوان گفت دارای دو عملکرد مستقل از هم و متفاوت هستند و هیچگاه نمی‌توان از آنها به جای همدیگر استفاده نمود. اساسا سیستم ارتینگ اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد به عبارتی میتوان گفت همانند خود برق بسیار مهم است. به صورتی که در مخابرات در مخابرات به سیستم‌های ارتینگ بسیار دقیق و حساس برای جلوگیری از نویز در شبکه‌ها احتیاج است.

و میتوان گفت که سیستم ارتینگ در شبکه‌های انتقال و توزیع برق هم کاربرد فراوانی دارند. لازم است بدانید چاه ارت را به دو روش عمقی و سطحی حفر می‌کنند که هرکدام از این روش‌ها دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود می‌باشند. می‌توانید با توجه به شرایط لازم محیطی هرکدام از این دو روش را اجرا کنید و از تمام تجیزات الکتریکی و الکترونیکی خود محافظت کنید. چاه ارت می‌تواند در محافظت از جان افراد و لوازم برقی نقش بسیار موثری را ایفا کند.

امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر