کنترل پنل دزدگیر پارادکس SP 4000

دسته بندی: قیمت دزدگیر اماکن / دزدگیر پارادوکس / دزدگیر باسیم اسپکترا Spectra
ویژگی های کالا
نوع سیستم:
رنگ:
سایز:
وضعیت: تماس بگیرید
تومان
تومان تومان
توضیحات

کنترل پنل دزدگیر پارادوکس SP 4000، یکی از انواع دزدگیرهای صنعتی و خانگی است که برای محافظت از خانه، ادارات، فروشگاه‌ها و سایر مکان‌هایی که نیاز به امنیت دارند، استفاده می‌شود. این دستگاه دارای یک کنترل پنل مرکزی است که برای کنترل و مدیریت دزدگیر استفاده می‌شود.

کنترل پنل دزدگیر پارادوکس SP 4000 با استفاده از کلیدهای مخصوص و صفحه نمایش LCD، امکانات مختلفی را برای کاربر فراهم می‌کند. این دستگاه دارای قابلیت برنامه‌ریزی و تنظیمات مختلفی مانند تنظیمات آلارم‌ها، زمان برنامه‌ریزی‌شده و کنترل از راه دور است.

از مزایای کنترل پنل دزدگیر پارادوکس SP 4000، می‌توان به وجود رمز عبور و دسترسی محدود به کاربران اشاره کرد. همچنین، این دستگاه دارای قابلیت انتخاب حالت‌های مختلف برای استفاده در شرایط مختلف است، از جمله حالت "آفلاین" که در صورت بروز خطا در سیستم، دزدگیر به صورت خودکار به این حالت تغییر می‌کند. همچنین این دستگاه قابلیت اتصال به گیرنده‌های رادیویی و یا سیستم‌های کنترل دستی را دارد.

در نهایت، برای استفاده بهینه از کنترل پنل دزدگیر پارادوکس SP 4000، کاربران باید با آموزش تنظیمات و قابلیت‌های آن آشنا باشند و در صورت نیاز، از خدمات پشتیبانی و تعمیرات تخصصی استفاده کنند.

کنترل پنل دزدگیر پارادوکس sp4000 راه حل های پیشرفته و ارتباط از طریق BUS را ارائه می دهد که امکان ایجاد سیستم هشدار ماژول را فراهم می کند. با گذرگاه ارتباطی، کنترل پنل را می توان از طریق یک سری ماژول، هم سیمی و هم بی سیم گسترش داد.

ریزپردازنده مرکزی به 4 منطقه سیمی (8 با مناطق عملکرد کپی) قابل ارتقا تا 32 منطقه سیمی / بی سیم. حداکثر 15 ناحیه صفحه کلید (یکی برای صفحه کلید). امکان درج کلید. حافظه 256 رویداد، 32 کد کاربری و کنترل از راه دور. امکان ورود سریع با نواحی باز و تقسیم سیستم به دو ناحیه مستقل با فضای مشترک. شماره گیر دیجیتال ساخته شده: 3 عدد برای مانیتورینگ شماره ایستگاه ها و 5 عدد برای شماره گیر صوتی (با VDMP3). گیربکس اتوماتیک تابستان و آفتاب. اتصال مستقیم به 9.6k baud با نرم افزار BabyWare. 1 خروجی قابل برنامه ریزی، قابل ارتقا تا 10. 1 خروجی رله. قابل ارتقا به 32 منطقه با ماژول های توسعه در BUS برای مناطق سیمی. برق "سوئیچینگ" 1.1A. محفظه فلزی 280x280x76 میلی متر. سازگار با کیبوردهای TM40، TM50، K32LCD، K32I، K32، K10H، K10V، K32LX و K32LX/86.

 

ویژگی کنترل پنل دزدگیر پارادوکس sp4000

حالت StayD™
32 منطقه (4 روی برد، 8 با ATZ) بی سیم (با استفاده از RX1)، یا سیم کشی شده (با استفاده از ZX82 / ZX8SP / ZX8)
12 PGM (1 روی برد و با استفاده از PGM4)
2 پارتیشن
32 کد کاربری
باس انبساط 4 سیم (حداکثر 15 صفحه کلید را به هم متصل می کند)
از آژیرهای سیمی پشتیبانی می کند
از سری PCS پشتیبانی می کند
از ماژول اینترنت IP150 پشتیبانی می کند
از VDMP3 Plug-In Voice Dialer پشتیبانی می کند
از کلید حافظه USB PMC5 پشتیبانی می کند
کنترل سیستم مبتنی بر برنامه از طریق Insite GOLD
برنامه نویسی مبتنی بر منو برای کدهای Installer، Master و Maintenance
چند شماره تلفن: 3 برای ایستگاه نظارت، 5 برای شماره گیری شخصی و 1 برای گزارش پیجر
مدار شماره گیر 2 opto کوپلر ثبت اختراع - مطمئن ترین شماره گیر در صنعت
ویژگی خودکار صرفه جویی در تابستان
بازنشانی نرم افزار دکمه فشاری (بازنشانی به مقادیر پیش فرض و راه اندازی مجدد)
سازگار با کنترل از راه دور RAC1، REM1، REM15 و REM101 (نیاز به RX1)
ارتقاء سیستم عامل در میدان از طریق BabyWare

 

قیمت دزدگیر پارادوکس sp4000

برای دریافت قیمت دزدگیر پارادوکس کانادا  با  4 سال گارانتی ، 10 سال خدمات پس از فروش  و همچنین  دریافت مشاوره فنی رایگان شرکت فنی مهندسی آموت نماینده پارادوکس کانادا  در ایران  در خدمت شماست .

آموت

 

نوع سیستم:
امتیاز شما به محصول:
افزودن نظر